
Tekoälyn luomat kohderyhmät
Keskiviikko 16.4. klo 10−11
Webinaari
Kuinka tehdä personoitua markkinointia tekoälyavusteisesti? Webinaarissa pääset syventymään kohderyhmien segmentoinnin ja personoinnin merkitykseen sekä tekoälyavusteisten työkalujen tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Saat perusteista lähtevän ja käytännönläheisen katsauksen siihen, mitä tekoälyn hyödyntäminen tarkoittaa markkinoijan ja viestijän työssä. Osaamisesi kasvaa myös siitä, miten tekoälyä voi käyttää luovan työskentelyn tukena.
Webinaari on osa Euroopan Unionin osarahoittamaa MFamk – Superdigital -hanketta. Hankkeen toteutuksesta vastaavat Kajaanin ammattikorkeakoulu, Satakunnan ammattikorkeakoulu ja Marketing Finland. Hankkeessa tuotetaan yrittäjille sopivia markkinoinnin koulutuksia, jotka ovat opiskeltavissa itsenäisesti ja maksutta Kajaanin ammattikorkeakoulun Edukamu-alustalla.Tämä webinaari on osa hankekoulutusten tekoälyä koskevaa kokonaisuutta.
Lue lisää webinaarisarjasta tämän sivun lopusta ja ilmoittaudu myös muihin osiin! 👇
Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 14.4.2025.
Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos koulutuksistamme herää kysyttävää tai tarvitset apua, jäsenpalvelumme auttaa mielellään! Yhteystietomme löydät täältä »
Koulutus on maksuton MMA:n jäsenille. Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää jäsenyydestämme ja tule mukaan omiesi joukkoon!
Marketing Finlandin viisiosainen tekoälywebinaarisarja tarjoaa perusteista lähtevän ja käytännönläheisen katsauksen siihen, mitä tekoälyn hyödyntäminen tarkoittaa markkinoijan ja viestijän työssä sekä miten sitä voi käyttää luovan työskentelyn tukena.
Voit osallistua joko kaikkiin sarjan koulutuksiin tai valita juuri sinulle sopivat osiot tarpeidesi mukaan. Jos ajankohta ei ole sinulle sopiva, ilmoittaudu silti – saat tallenteen sähköpostiisi! Sarja koostuu viidestä osasta:
5.3.2025 Tekoälyn perusteet ja luovan työn työkalut11.3.2025 Tekoälyn hyödyntäminen tekstintuotannossa ja tarinankerronnassa- 9.4.2025 Tekoäly hakukonemarkkinoinnissa
- 16.4.2025 Tekoälyn luomat kohderyhmät
- 29.4.2025 Generatiivisen tekoälyn visuaaliset sovellukset markkinoinnissa